Middag?


Dagens kvällsmat/middag bestod av ostkaka! Serverad med Ben & Jerrys New York Super Fudge Chunk, grädde, hallon, blåbär och banan. Kanske mer efterrätt tänker ni. Gott och mättande som en middag tänkte jag :-)


Ostkaka är förresten väldigt enkelt att göra själv. Betydligt nyttigare blir det också- ja, jag skulle vilja påstå att det t.o.m är hälsosamt. Mycket protein från ägg och keso. Recept på min variant av ostkaka hittar du här.

New York Super Fudge Chunk är förövrigt en riktigt god chokladglass med riktigt mustig chokladsmak. I like!


Kommentarer
Postat av: sara

Helt klart godkänd middag enligt mig! Fast jag skulle nog bytt ut glassen mot chunkey monkey... :)

2012-05-09 @ 13:42:43
URL: http://blogg.stalenbring.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0