Pass ett avklarat


Yes, första joggingturen idag och det gick över förväntan! Mycket spring som hade lagrats i benen :-) Supersköna skor, underbart väder och lätta ben. En bra start och ett stort leende på läpparna. 27 minuter var jag ute varav 2 spenderades gåendes i värsta backen. Hittade ett träningsprogram på nätet som jag tänkte följa. 10 km under 1 timme är målet. Det kan väl inte vara omöjligt? Var ju längesedan jag sprang, men många steg i form av promenader har jag ju i benen ändå. Får se hur jag får till träningen. Vill helst slippa springa med vagnen.

Har bestämt mig för Topploppet i Hagaparken här i Solna den 22 september så jag har en stund att träna på.

Vore mycket roligare att få ihop ett lag så hojta till om du är sugen!!


Laddar inför debuten


Efteråt, lite rödare mycket gladare

Kokoschokladen var förövrigt fantastiskt god!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0