Veckans träning v. 20


Dålig träningsvecka, men bra träningshelg!

Efter mer än en vecka utan någon vidare träning pga resor är jag igång igen :-)

Lördagens morgonpass inspirerades av Anna på Trend & Träning. Jag använde mig av hennes axel-upplägg med viss modifiering.

Söndagen ägnades åt de kära benen.

* uppvärmning med snabba utfall, benböj och lite hopp
* benpress/benpress utsida lår
* lårcurl/ vadpress
* utfall / mage (situps i lutning och statisk Crunch med rodd)
* plankan


Eftersom det inte varit någon ordning på träningen blir det inte heller någon "veckans träning"


Nu åker jag och Leo med mamma och pappa 1-2 nätter med husbilen igen så blir nog inte så mycket träning närmsta dagarna heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0