Bye Bye Friskis

Ja, idag var mitt sista pass på Friskis på länge. Mitt träningskort gick ut idag och jag har köpt ett kort på det lokala gymmet istället. Känns vemodigt. Jag har varit med i Friskis & Svettis till och från sedan högstadiet. Det blir några år det! Provat Friskis i Borås, Linköping och Stockholm. Tycker det är en toppenförening. Fina gym, många och bra pass att välja mellan och bra tillgänglighet. Bra pris dessutom och en skön stämning.

Varför har jag då gått och köpt kort på ett annat gym? Ja, jag har mina skäl. Det är roligt att kunna träna med mannen och det ligger 2 minuters promenad hemifrån. De har också en hel del pass att välja mellan, så det ska nog bli bra det här också! Ger det ett år, så får vi se om jag kommer tillbaka till Friskis sedan. Kanske gästtränar där någon gång ändå. Har kvar mitt medlemsskap i Friskis året ut i alla fall. Bara träningskortet som gått ut.

Avslutade med det bästa passet - Skivstång/Intervall med Otto Ziegler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0